مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 20:352020-08-06حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 16 مرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آتش سوزی در منطقه عشایری گرمیشان بخش ماژین، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گزارش اولیه ماموران انتظامی در محل حادثه حاکی از آن است که در حدود 100 هکتار از اراضی و مراتع طبیعی شهرستان دره شهر در آتش سوخته است.

آغاز صدور مجوز گردشگری کشاورزی در ایلام عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، گفت: در راستای اجرای ماده 1 آیین نامه ایجاد، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری، نظارت بر فعالیت آن ها، نظر به اهمیت و ضرورت ساماندهی گردشگری کشاورزی با هدف توسعه گردشگری کشاورزی و توسعه پایدار روستایی و استفاده از این ظرفیت، صدور مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: گردشگری کشاورزی شاخه ای از گردشگری است که در آن کارآفرینان کشاورزی و اعضای خانوار آن ها، خدماتی را برای فراهم شدن امکان مشارکت عملی و اقناع نیازهای بازدیدکنندگان در محیط های کشاورزی ارائه می کنند و گردشگران در ازای برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام